מוצר נוסף בהצלחה

מסור יפני ריובה 240 מ"מ דגם 610 גיוקוצ'ו יפן GYOKUCHO RYOBA

זמינות: 17
₪180.00

תיאור

מסור יפני ריובה 240 מ"מ, 14.9 של"א, ידית רגילה, 610 גיוקוצ'ו יפן
מסור יפני מסוג ריובה דו צדדי באורך להב של 240 מ"מ. מיועד לעבודות רגילות כמו נגרות רהיטים עדינה. 
צפיפות השיניים:
בצד של שיני הריפ: 6.7-10.6 של"א (TPI) פרוגרסיבי , הכוונה שבצד הזה של השיניים ליד הידית השיניים קטנות יותר ולאט לאט הן הולכות וגדלות לקראת הקצה הרחוק מהידית. המטרה היא להקל על תחילת הניסור עם שיניים קטנות ואח"כ לעבור לאזור של השיניים הגדולות יותר. 
בצד של הקרוסקאט: 14.9 של"א (TPI)
בשביל להקל על האריזה והמשלוח, המסור מגיע מפורק ויש להרכיבו בקלות בבית בעזרת מברג
מיוצר ביפן


קצת על מסור ריובה
מסור ריובה RYOBA הינו מסור דו צדדי, כלומר בעל שני צדדים מנסרים, כל צד בעל תצורת שיניים שונה המיועדת לניסור שונה. השיניים הגדולות מיועדות לניסור במקביל לסיבים, ניסור שנקרא באנגלית ריפ (RIP CUT), והצד השני בעל השיניים הקטנות יותר מיועד לניסור בניצב לסיבים או ב90 מעלות לסיבים[ והוא נקרא קרוס ( CROSS CUT).
המסור ללא גב לכן גמיש, ויכול להכנס אל תוך עובי הקורה ולנסר אותה לכל אורכה, הגדלים המוצעים הם 180 מ"מ, 210 מ"מ, 240 מ"מ, 270 מ"מ, ו 300 מ"מ. המידות מתייחסות ל אורך ההב החותך. כאשר הגודל הסטנדרטי הוא 240 מ"מ.
עובי הלהב מתחיל ב 0.6 מ"מ ועולה כאשר אורך המסור גדל. לכן נמצא שבמסור 300 מ"מ עובי הלהב יהיה 0.75 מ"מ או באזור 0.8 מ"מ.
מה שמייחד את מסורי הריובה הטובים שאנחנו מייבאים, ממותגים איכותיים כגון קאקורי KAKURI, גיוקוצו GYOKUCHO, נאקאיה NAKAYA, שהשיניים בצד ריפ RIP עוברים השחזה פרוגרסיבית, כלומר המסור בחלק השקרוב לידית יהיה בעל שיניים קטנות יותר, ואט ואט השיניים יגדלו לכדי מצב שבקצה הלהב השיניים כמעט כפליים בגודלם מהשיניים שקרובות לידית, דבר זה מאפשר התחלת ניסור קלה יותר וכשהמסור כבר יצר לעצמו את החריץ ניתן לעבור להשתמש בכל אורך הלהב ולנסר במהירות כפי שרק מי שניסה מסור יפני יכול להבין.
יש לשמור על המסורים נקיים, מומלץ לנקות את השיניים משאריות שבבים שנתקעו בהן, ולשמן אותם מדי פעם למען ישמרו מפני חלודה.
המסורים בתווך המחירים שאנו מציעים הם מסורים בעלי להבים מתחלפים, למעט אחד, וזה אומר שבמידה וניסרת ועיקמתם את המסור אן פגעתם במסמר ונשברו לכם שיניים, כל שעליכם לעשות הוא להזמין לכם להב חלופי. אנו משתדלים לעדכן את האתר ולהצמיד לכל מסור את הלהב החלופי המתאים בדף המוצר ככה שתוכלו למצוא את הלהב שלכם בקלות.
אנחנו בטול עדן הבאנו לראשונה לישראל את המסורים היפניים באופן סדיר. המסור הראשון שהבאנו היה מסור משיכה יפני מסוג ריובה 240 מ"מ של קאקורי, ואח"כ באו כל השאר. 

Features: 
• Blade length: 9-1/2"
• Cross-cut: 14 tpi 
• Rip: 7 tpi
• Ideal for fine work associated with furniture and cabinet-making
• Blade length: 9-1/2"
• Crosscut: 14tpi; Rip 7tpi
• Cuts on the pull stroke


מותג: GYOKUCHO
דגם: 118834

מוצרים שעשויים לעניין אותך

כתבו ביקורת

  • איסוף עצמי מהמחסן הראשי בהרטוב א - בתאום טלפוני חובה - ₪0.00
  • לוקרים ונקודות איסוף EPOST- עד 7 ימי עסקים (לאזורים לא מרכזיים ייתכנו עיכובים) במידה והנקודה שבחרת עמוסה מדי, ייתכן והמשלוח יוסת לנקודה אחרת. - ₪20.00
  • שליח עד הבית HFD - עד 7 ימי עסקים (לאזורים לא מרכזיים ייתכנו עיכובים) - ₪40.00