מוצר נוסף בהצלחה

מסור יפני ריובה נאקאיה וונדר-סו 240 מ"מ NAKAYA WONDER SAW

זמינות: 6
₪260.00

תיאור

מסור יפני ריובה ( דו צדדי) מבית נאקאיה, מסדרת הפרימיום שלום שנקראת, WONDER SAW.
בעיצוב יחודי לסדרה זאת עם ארבעת החורים במרכז הלהב, חורים אלו עוזרי בהפחתת החיכוך ופינוי אבקת הניסור אל תוך החלל של החורים, וכן עוזרים בקירור הלהב בזמן הניסור.
מסור זה בעל צפיפות שיניים המשתנה לאורך הלהב, המאפשר התחלת ניסור קלה והמשך ניסור מהיר יותר כאשר הלהב מיוצב לאחר תחלית הניסור. 
מסורים אלו נחשבים לטובים ביותר מבית נאקאיה, בעל להב מתפרק, ונרתיק פלסתיק גמיש.
סוג הפלדה של הלהב: פלדה פחמנית שבדית מתוצרת סנדוויק, (SK-4 steel (high carbon
חיסום: שיניים מחוסמות
עובי הלהב: 0.5 מ"מ
צפיפות שיניים: 15.2 TPI נמדד על צד הקרוסקאט
אורך הלהב: 240 מ"מ
אורך כללי: יעודכן בהמשך
ארץ ייצור: יפן
יבואן: טול עדן

קצת על מסור ריובה
מסור ריובה RYOBA הינו מסור דו צדדי, כלומר בעל שני צדדים מנסרים, כל צד בעל תצורת שיניים שונה המיועדת לניסור שונה. השיניים הגדולות מיועדות לניסור במקביל לסיבים, ניסור שנקרא באנגלית ריפ (RIP CUT), והצד השני בעל השיניים הקטנות יותר מיועד לניסור בניצב לסיבים או ב90 מעלות לסיבים[ והוא נקרא קרוס ( CROSS CUT).
המסור ללא גב לכן גמיש, ויכול להכנס אל תוך עובי הקורה ולנסר אותה לכל אורכה, הגדלים המוצעים הם 180 מ"מ, 210 מ"מ, 240 מ"מ, 270 מ"מ, ו 300 מ"מ. המידות מתייחסות ל אורך ההב החותך. כאשר הגודל הסטנדרטי הוא 240 מ"מ.
עובי הלהב מתחיל ב 0.6 מ"מ ועולה כאשר אורך המסור גדל. לכן נמצא שבמסור 300 מ"מ עובי הלהב יהיה 0.75 מ"מ או באזור 0.8 מ"מ.
מה שמייחד את מסורי הריובה הטובים שאנחנו מייבאים, ממותגים איכותיים כגון קאקורי KAKURI, גיוקוצו GYOKUCHO, נאקאיה NAKAYA, שהשיניים בצד ריפ RIP עוברים השחזה פרוגרסיבית, כלומר המסור בחלק השקרוב לידית יהיה בעל שיניים קטנות יותר, ואט ואט השיניים יגדלו לכדי מצב שבקצה הלהב השיניים כמעט כפליים בגודלם מהשיניים שקרובות לידית, דבר זה מאפשר התחלת ניסור קלה יותר וכשהמסור כבר יצר לעצמו את החריץ ניתן לעבור להשתמש בכל אורך הלהב ולנסר במהירות כפי שרק מי שניסה מסור יפני יכול להבין.
יש לשמור על המסורים נקיים, מומלץ לנקות את השיניים משאריות שבבים שנתקעו בהן, ולשמן אותם מדי פעם למען ישמרו מפני חלודה.
המסורים בתווך המחירים שאנו מציעים הם מסורים בעלי להבים מתחלפים, למעט אחד, וזה אומר שבמידה וניסרת ועיקמתם את המסור אן פגעתם במסמר ונשברו לכם שיניים, כל שעליכם לעשות הוא להזמין לכם להב חלופי. אנו משתדלים לעדכן את האתר ולהצמיד לכל מסור את הלהב החלופי המתאים בדף המוצר ככה שתוכלו למצוא את הלהב שלכם בקלות.
אנחנו בטול עדן הבאנו לראשונה לישראל את המסורים היפניים באופן סדיר. המסור הראשון שהבאנו היה מסור משיכה יפני מסוג ריובה 240 מ"מ של קאקורי, ואח"כ באו כל השאר. 
מותג: NAKAYA
דגם: 118454

כתבו ביקורת

  • איסוף עצמי מהמחסן הראשי בהרטוב א - בתאום טלפוני חובה - ₪0.00
  • לוקרים ונקודות איסוף EPOST- עד 7 ימי עסקים (לאזורים לא מרכזיים ייתכנו עיכובים) במידה והנקודה שבחרת עמוסה מדי, ייתכן והמשלוח יוסת לנקודה אחרת. - ₪20.00
  • שליח עד הבית HFD - עד 7 ימי עסקים (לאזורים לא מרכזיים ייתכנו עיכובים) - ₪40.00